Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (137)Каталог авторефератів та дисертацій (11)Грінченкознавство (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DR=202404$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
   792
   К 48


    Клековкін, Олександр Юрійович.
    Режисерська система: Горизонтальний аналіз [Електронний ресурс] : монографія / О. Ю. Клековкін ; редактор І. Ковальчук ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 369 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Театральне мистецтво--Режисура--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
театральна культура -- джерельна база -- ремарки
Анотація: Предмет цієї праці - режисерський метод, режисерська і театральна система: межі понять, їхня історія, ознаки і складові. У Передмові розглянуто історію питання і методологію дослідження, далі - історію боротьби за надання поняттям наукового статусу, і нарешті в останньому розділі - основні елементи режисерської і театральної систем. Внутрішній сюжет, заради якого і здійснено це дослідження, розгортається як у самій праці, так і за її межами, він присвячений горизонтальному виміру історії, а також зв’язку режисерських систем із боротьбою культур.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Ковальчук, І. \редактор.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
   159.98:316.772.5(076)
   Ч-19


    Чаплінська, Юлія.
    Кіберкультура та кібербезпека в умовах війни: психологічний практикум [Електронний ресурс] : практичний посібник / Ю. Чаплінська ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 80 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-691-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Кіберкультура--Кібербезпека--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
кіберризики -- кіберзагроза -- воєнна кібербезпека
Анотація: Психологічний практикум має на меті підготувати дітей до зустрічі з потенційними кіберризиками – ризиками, з якими вони можуть зіткнутися в інтернет-середовищі. Особливої актуальності набуває ця проблема в часи воєнного протистояння. У першій, теоретичній, частині практикуму представлено понятійний апарат кіберзагроз, висвітлено практичні і юридичні аспекти кібербезпеки в мирний і воєнний час, описано поняття воєнної кібербезпеки в її ключових моментах (безпека мобільних пристроїв, двохетапна аутентифікація, програмне забезпечення, безпека соціальних мереж, неправдиві повідомлення, або фейки, сумнівні сайти і посилання). Особливу увагу приділено юридичним аспектам кібербезпеки; нормативним та правовим документам, що регулюють цю сферу як в Україні, так і у світі; діяльності кіберполіції в Україні в мирний і воєнний час. У другій частині представлено п’ять практичних занять для дітей, мета яких – закріплення матеріалу, представленого в теоретичній частині. Ідеться про створення у свідомості ітей цілісної картини кіберризиків, з якими вони можуть зіткнутися в мирний час, та узагальнення й доповнення знань про кіберзагрози воєнного часу, формування алгоритму дій у критичних ситуаціях та вміння протистояти кібернебезпекам.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
   376-056.36(075.8)
   С 91


   
    Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах кризових викликів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова [та ін.] ; редактор О. В. Чеботарьова ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2023. - 664 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-педагогічні технології -- освітній процес -- дистанційне навчання
Анотація: В навчально-методичному посібнику висвітлено широкий спектр технологій психолого-педагогічного супроводу, навчальні матеріали, сучасні практики дистанційного навчання, які стануть у нагоді фахівцям, батькам дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Бобренко, І. В.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Мякушко, О. І.
Сухіна, І. В.
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.954:316.628
С 32


   
    Творчість як фактор мотивації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. М. Сергеєва, О. В. Просіна, М. В. Ілляхова. - Електронні текстові дані. - Біла Церква : Білоцерківдрук, 2023. - 124 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8219-13-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Професійна компетентність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
проєктна діяльність -- професійно-креативна діяльність
Анотація: Навчальний посібник укладено для педагогів закладів освіти у межах неформальної освіти за програмою «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії ХХІ ст.» в очнодистанційному форматі за напрямом: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників. Видання підготовлено в електронному вигляді у рамках проєкту «Резиденція. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ"», що відбувся в межах реалізації проєкту ZMINA 2.0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Зміст навчального посібника є виключною відповідальністю авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Цільова аудиторія: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, мистецької освіти та всі охочі ознайомитися з широким спектром інноваційних практик у контексті освітнього та творчого поступу.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Сергеєва, Л.М.
Просіна, О.В.
Ілляхова, М.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.922.761:616.89-008.434(075.8)
Р 11


    Рібцун, Ю. В.
    Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Ю. В. Рібцун. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Цибульська В. О., 2023. - 132 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8324-07-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
заїкання -- мутизм -- психоемоційні труднощі -- психо-мовленнєва діяльність
Анотація: Як свідчать статистичні дані МОН України, чи не найпоширенішою категорією дітей, відсоток яких значно зріс в умовах війни, є діти із заїканням. Водночас на сьогодні практично відсутні навчальні матеріали для психологопедагогічної роботи з такими дітьми в умовах кризових викликів сучасності. Саме тому, відповідаючи на актуальні запити держави, було створено посібник, у якому презентуються навчально-методичні матеріали з окресленої тематики. У навчально-методичному посібнику запропоновані доступні для проведення в умовах воєнних дій, дієві у психолого-педагогічному плані ігри та вправи для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із заїканням, надані змістовні покрокові методичні рекомендації. Посібник стане в нагоді батькам дітей з особливими мовленнєвими потребами та педагогам (вихователям, учителям початкових класів, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів), які працюють із зазначеною категорією дітей.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.98(075.8)
Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Піроженко [та ін.] ; за наук. ред. Т. О. Піроженко ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 149 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порівняльний аналіз -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток дитини
Анотація: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретикоприкладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Т.О.
Карабаєва, І.І.
Соловйова, Л.І.
Токарєва, Л.Д.
Федорчук, О.І.
Хартман, О.Ю.
Піроженко, Т.О. \за наук. ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г.С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.9.072
П 86


   
    Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення України [Електронний ресурс] : практичний посібник / Н. В. Пророк [та ін.] ; за ред. Н. В. Пророк ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 220 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-28-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психодіагностика--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
скринінг -- адаптаційні розлади
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічної діагностики постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Пророк, Н. В.
Бойко, С. Т.
Гнатюк, О. В.
Купрєєва, О. І.
Курило, Л. Ф.
Папуча, М. В.
Полякова, В. І.
Столярчук, О. А.
Царенко, Л. Г.
Чекстере, О. Ю.
Пророк, Н. В. \за ред. .\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.9:37.013.42
М 54


   
    Методики психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах війни [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. Г. Панок [та ін.] ; за наук. ред. В. Г. Панка. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2023. - 212 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7118-40-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- резилієнтність
Анотація: Практичний посібник адресовано практичним психологам і соціальним педагогам закладів освіти різних типів і рівнів, методистам і керівникам психологічної служби системи освіти, викладачам закладів післядипломної освіти та закладів вищої освіти, науковцям. У посібнику вміщено методики і технології надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги учасникам освітнього процесу, які постраждали внаслідок воєнних дій. Посібник містить також матеріали з досвіду роботи працівників психологічної служби з означеного напряму роботи.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Панок, В. Г.
Рибалка, В. В.
Шандрук, С. К.
Романовська, Д. Д.
Предко, В. В.
Горленко, В. М.
Сосновенко, Н. В.
Марухіна, І. В.
Кондратюк, А. А.
Панка, В. Г. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)